Snart i mål!
Publicerad:

Idag har jag packat undan alla mina sommarkläder och plockat fram alla vinterkläder. Samtidigt passade jag på att prova mina kläder som låg i "kläder som är för små" -lådan. Jag blev glatt överaskad när jag provade alla de kläderna. Ett par byxor som jag köpte år 2004, som jag aldrig använt p.gr.a för små, fick jag på mig utan problem. Provade massa andra byxor och kjolar oxå, kläder som jag knappt fått på mig över höfterna och nu när jag provade saknades det bara ett par cm för att kunna stänga knapparna =-) Om det försvinner ca 4-5 cm till kring midjan så kan jag börja använda några av mina gamla favvobyxor igen! Känns himla skönt!

Min pulverdiet går så där just nu... Inte så att jag fuskar eller så, utan det är tvärtom. Jag är så less på pulver att jag knappt dricker det längre. Vad äter jag istället då? Ingenting! Jag vet, det är jättedumt! Idag t.ex. så hade jag bara ätit en clementin, 1 måltidsersättningbar och en halv näve nötter mellan kl 9.00 och 19.00. Blir jag hungrig då? Nej, jag är aldrig hungrig! Jag åt precis en ½ kycklingfilé helt utan tillbehör, mest bara för att jag inser ju själv att jag måste ju äta något mer idag...  Skärpning Sofie!

(Linda, på tisdag ska jag lägga ut en bild på hur jag ser ut nu... så du slutar tjata om det :-)

Just nu kollar jag på Körslaget, men jag ska snart cykla till stan. Boas, jag, Samuel och nån fler ska bara sätta oss någonstans och fördriva denna lördagkväll på krogen. Kommer bli en väldigt lugn kväll, men det känns roligare att sitta på något trevligt uteställe än att bara sitta hemma.

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: