Länge sedan...
Publicerad:

Nu har det återigen gått några dagar sedan jag uppdaterade. Så fort jag inte har bloggat på ett par dagar så börjar min telefon ringa och folk undrar hur jag mår :-) Men jag mår bra! Jag har bara inta tagit mig tid att sitta ner och blogga...

I fredags blev det en lugn dag med taccos framför Idol. På lördagen åkte Boas o jag och storhandlade och på kvällen så blev det en trevlig kväll hos Julia o Samuel. Senare på lördagkvällen åkte vi upp till Taste, där det var lagomt roligt...

På söndagen hände inte heller så mycket. Bio med Therese och Malin blev det iallafall, så nu har jag äntligen sett Fame! Bra film med mycket dans, sång och musik!

Idag har jag jobbat på förmiddagen och nu på eftermidagen har jag betalat fakturor och och bokfört lite. Så, med andra ord så har det inte hänt så mycket de senaste dagarna! 

Nu på lördag är det Halloween! Och vi ska på Vampyrfest. Blir nog himla trevlig! Verkar som om vi blir väldigt många oxå, så det är roligt! Jag har nästan hela min outfit klar och idag var jag och köpte vampyrtänder. Alltid lika roligt med maskerad!

Imorgon blir det en heldag! Jag har hela 5 kunder inbokade imorgon! :-)
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: