Vilken fantastisk dag!
Publicerad:

Igår eftermiddag drog Boas och jag och Julia & Samuel till sommarstugan. Så himla härligt var det. Vi började måla lite i stugan, bland annat väggmålningarna som jag ritade på väggen förra sommaren. Annars så grillade vi och slappade på altanen. Hela kvällen satt vi inne i inglasningen och hade sååå trevligt. Vi sjöng och spelade gitarr och spelade lite kort, samtidigt som vi såg solen gå ner! Det var en underbar kväll. Sedan fick vi äntligen sova i stugan inatt, för första gången i år. Så mysigt var det! Boas & jag funderar dock på att köpa en större säng dit. 120cm är lite smalt till oss. 2*80 cm ska vi försöka hitta och ta dit istället. Imorse så fortsatte vi måla... Vid 14 tiden var vi hemma igen.

Väl hemma så började jag genast fixa med garderoben. Rev ut alla mina kläder och packade ner alla vinterkläder i en kartong. Så nu har jag fyllt min garderob med sommarkläder. Det är så himla skönt att få städa ur garderoben på våren. Så snart garderobstädningen var klar så började jag riva ner allt lila i vardagsrummet. Så nu är det äntligen grönt i vardagsrummet! Det blev mycket bättre än vad jag trodde! Himla nöjd är jag med grönt i vardagsrummet. Jag har knäppt bilder så ni ska få se skillnaden före och efter... men de bilderna tänker jag inte lägga ut förrän vardagsrummet är 100% klart, och det är det när vår nya soffa kommer. Så snart soffan är på plats så ska jag lägga ut före och efter bilder på vardagsrummet.

Jag kom nyss hem från en promenad i solen. Boas skulle på bio, en film som inte jag ville se, så jag gick med honom till stan och sedan hem. Nu när han är borta ska jag passa på att plugga lite, samt sy lite kuddfodral och draperier. Jag har bara två timmar på mig så det är bäst jag sätter igång nu!

Bilder från helgen lägger jag in imorgon!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: