Sommar, sol och lite regn...
Publicerad:

Imorse fick jag sovmorgon. Klockan 9 klev jag upp och då var det 25 grader varmt på balkongen och 15 grader i skuggan. Så jag hoppade i en bikini och gick och la mig på min solbänk på balkongen. Men det blev inte långvarit.... Vid 10.30 drog det in massa moln och började blåsa. Jag hade planerat att äta frukost på balkongen, men så blev det alltså inte...

Boas, jag och Samuel åkte upp en sväng till solbacken och köpte lite småsaker. Bland annat en fläkt till sovrummet. Dyr, men superbra och framförallt tyst! Så nu ska vi inte behöva svettas ihjäl i sovrummet i sommar. Under tiden vi var där började det ösregna! Så det kom en riktigt störtskur, men nu lyser solen igen. Känns som om vädret kommer variera idag, för jag ser fortfarande massa mörka moln utanför fönstret...

Boas och jag har inte planerat något idag. Jag skulle vilja grilla och softa på någons balkong...men så kommer det nog inte bli tyvärr. Eventuellt blir det en filmkväll med Julia och Samuel...

Det har iallfall äntligen blivit sommar i Skellefteå. Nu är de flesta träd helt utslagna och de flesta gräsmattorna är också gröna.  Skönt att äntligen kunna börja använda alla mina sommarkläder som jag har shoppat!

Nu är jag hungrig och ska försöka fixa lite lunch!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: