Gick Boas i sömn, eller...?
Publicerad:

Ha ha ha... inatt hände något konstigt. Jag vet inte vad klockan var, men det var mörkt ute och jag sov hårt. Men jag vaknar hastigt när jag märker att Boas tänder lampan, kliver upp och börjar rota i garderoben. Han står och tittar och rotar i gardroben ett tag, men jag var på tok för trött för att fråga varför han gjorde det... Till slut la han sig igen och släkte lampan och då frågade jag vad han gjorde. "-Ingenting"  fick jag till svar och så fortsatte han att sova. Boas sover fortfarande, så jag vet fortfarande inte vad han hade för sig inatt. Och när han vaknar kommer han förmodligen neka att han var uppe och vandrade inatt. Himla roligt var det iallfall! Och jag antar att han gick i sömn...

Idag ska jag skriva klart affärsplanen och skicka in den. Jag ska även städa då det inte blev gjort igår. Jag måste även förberda lite saker till kvällens tjejkväll. Och till natten ska vi sova i stugan igen. Vi ska måla sovstugan imorgon, så då sover vi där inatt, så vi kan sätta igång och måla den redan från morgonen!

Nu har blomster/trädgårdshandeln äntligen börjat få in sommarblommor och kryddor. Jag är såååå himla sugen på att köpa det nu. Men då vi bara har ca. 4-5 grader varmt på natten, så tänker jag vänta med att köpa det tills i slutet av maj....

Vår soffa då, tro när den ska dyka upp? Än så länge har vi inte hört något från BOOM. För en vecka sedan kom jag på att jag har helt glömt bort att putsa fönstrerna i lägenheten! Jag brukar alltid putsa fönstrerna på våren och på hösten, men denna vår har jag helt glömt bort det, jag har väl haft för mycket annat att tänka på. Och nu i maj kommer jag inte hinna putsa dem, så jag får väl ta mig tid att putsa dem någon helg i juni istället....

Nu ska jag fortsätta med affärsplanen!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: