Grattis Marie!
Publicerad:

Idag fyller alltså min kära storasyster 30 år. GRATTIS! Vi firade henne redan i lördags. Här kommer några bilder från Maries fest:


Jag och Bella är redo för 30-års fest


Balonger i mängder blåses inför festen


Mat, mat, mat. Min syster Caroline vet nog inte vad hon ska välja...


Festen har börjat! Och fint väder var det oxå!


Massa kompisar till Marie


Vimmelbilder


Släkt och vänner


Paketöppning med Bella och Marie


Hela familjen Ojo.


Gabriel satt mest i Malins knä!


Två av mina favoritkillar. Gabbe och Boas. De verkar ju ha roligt tillsmmans.


Afrikansk dans på verandan. Till och med pappa och mamma försökte dansa afrikansk dans.


Tårta i mängder!


Marie och Bella klappar takten till de som dansar...

Ja, det var lite bilder från Maries 30-års fest. En himla rolig dag och särskilt roligt att få träffa alla nära och kära!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: