Welcome to my Crib!
Publicerad:

Sitter och tittar på MTV Crib just nu och kom just på att jag aldrig har lagt ut bilder från mitt och Boas Crib. Så här komer några bilder från vårt crib, hyresrätt på Hemmansgatan i Skellefteå!


Boas & jag bor i ett rosa radhusliknande lägenhet!


Öppnar man dörren kommer man först till en liten hall, sedan är det en trappa upp till vår lägenhet.


Till den större hallen kommer man när man har gått upp för trappan. Dörren rakt fram är toaletten, dörr till höger är vårt sovrum och dörr till vänster är vårt gästrum. Jag står i köket när jag tar denna bild.


Köket (bilden tagen från hallen)


Vår matplats i köket.


Vårt kylskåp...tyvärr ingen Cristal i det...


Vardagsrummet! Det är verkligen dax för oss att köpa en modernare TV... det får nog bli i höst.


Här sitter vi och tittar på TV på kvällarna!


Den delen av vardagsrummet som jag inte är nöjd med... Hyllan med akvariet känns så rörigt. Ett barbord med två stolar skulle passa bättre där.... men vart ska vi då få plats med alla grejer i hyllan och akvariumet...???


Badrummet.... Golvet fick styra färgvalet här.... Svart och rött blev det helt enkelt.


"The master bedroom"- This is where the magic happends...eller vad nu kändisarna brukar säga.... Svart/mörkgrått och mörkrött är färgerna i vårt sovrum.


En annan vinkel... Tavlorna har jag målat! :-)


Tredjerummet som är ett gästrum/ TV-spelrum/ kontor/ kattrum/ förråd. Det här rummet är det enda rummet som fortfarnade inte är inrett, så som jag vill ha det. Oftast är det väldigt stökigt i rummet och det känns väldigt tråkigt och följer ingen stil direkt... Måste fixas någon gång...


En annan vinkel av det hemska extra rummet...

Nu har Ni sett hur vår lägenhet ser ut invändigt. Följ med ut på balkongen....


Vår balkong som jag har inrett. Skulle kunna sitta på den hela sommaren. Som ni kanske ser så ÄLSKAR jag blommor!


Balkongen från en annan vinkel. Jag har totalt  20 st. ljuslyktor på vår balkong....


Balkongen från en annan vinkel. Det är alltså här jag ligger och solar hela dagarna när jag är ledig!

Blommor och ljuslyktor är det jag lägger mest pengar på..


Lite balkongdekoration...


Min lilla ört och kryddhörna!

Och så här ser min bil ut:

En röd Ford Sierra -88. Den glider vi fram i nästan varje dag...

Så, nu har ni sett min lägenhet, min balkong och min bil.... Kom gärna och hälsa på!

    Taggar:


   Josie

Gud vilken fin lägenhet du har! Jag gillar tavlorna i sovrummet som du målat, de skulle passa bra i mitt rum, det går i samma färger som erat fast inte grått. :)


2009-07-23 / 13:23:24
Blogg: http://josiieliive.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: