Sofie Silwer- Nagelterapeut!
Publicerad:

Idag avslutade jag utbildningen och har nu titeln Nagelterapeut:



Både proven gick toppenbra! Det skriftliga skrev jag på typ 15 minuter! Rekordsnabbt och rekordbra! Det var 110 frågor och jag hade endast 8 fel. Elin sa att hon inte kunde komma på någon som någonsin hade haft bättre poäng än mig. Så det betyder att jag hade riktigt riktigt bra poäng! Mycket roligt med tanke på hur himla lite jag hade pluggat. tror jag lärde mig det mesta när jag satt på bussen ner i morse...


Praktiska provet gick oxå bra. Kunden blev nöjd och även Elin. Så nu är jag alltså nagelterapeut! :-)
    Taggar:


   Jessica

Grattis, duktigt där!!


2009-07-09 / 17:35:13
Blogg:


   Isabelle

Grattis! Vad gör en nagelterapeut egentligen? Är det helt enkelt att man fixar naglarna på folk? :)


2009-07-09 / 19:19:29
Blogg: http://isabellejo.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: