Ny telefon!
Publicerad:

Nu har jag äntligen köpt en ny mobil, efter 4½ år... Tänk att jag har haft samma mobil sedan 2005... Men nu har jag en ny snygg lila:


Jag är supernöjd! Min lila mobil passar mig perfekt!

Nu har jag fått klart med starta egetbidraget! Äntligen! Ca. 36 000 kronor kommer jag få uppdelat på 6 månader. Jag kommer vara så rik i vinter! Företaget går ju redan superbra, så jag kommer kunna plocka ut ganska bra med lön under tiden oxå. Känns skönt att för än gång skull ha mer än 8000 kr i månaden, som jag har haft de senaste åren, då jag varit student! Det kommer kännas roligt att köpa julklappar i vinter!

Imorgon har jag bara två kunder, sedan är jag ledig hela helgen. Ska bli superskönt! Boas o jag ska hitta på något imorogn efter jag har slutat och på lördag blir det troligtvis inflyttningsfest hos Therese! Skojigt!

NU: Slappa framför TV.n
    Taggar:


   Mobiltompa

En ny mobil är alltid lika trevligt. Känns som väl spenderade pengar också, man använder den ju nästan dygnet runt på ett eller annat sätt.





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: