Upprörd!
Publicerad:

Okej...nu är jag lätt irreterad!
Kl. 16.45 gick jag ut i snöstormen för att skotta bort en halv meter snö utanför vår garageport, så att Boas kan köra in där utan problem, när han kommer hem från jobbet. Visst har han en snäll flickvän....?! Efter det gick jag med massa kläder till tvättstugan då vår tvättid börjar kl 17. När jag kommer till tvättstugan strax innan 17 var det fortfarande kläder kvar i våra två maskiner, så jag tänkte att jag går hem och väntar tio minuter till, så går jag tillbaka sedan... På väg till lägenheten hade en bil kört fast precis utanför min ingång. Jag var snäll och hjälpte till och puttade.... Gissa vad som hände då...Jo, mina absoluta favvojeans sprack i grenen....Så typiskt! Är det straffet för att man är snäll idag? Efter att ha kämpat att få loss bilen i ca 15 minuter gick jag tillbaka till tvättstugan...Klockan var då 17:07. Tror Ni inte att någon har lagt in sina kläder i mina maskiner??? Jo, maskinerna hade precis startats och är klar om 50 minuter! Så jag kan alltså inte tvätta mina kläder nu....Varför gör folk så? Jag som har hur mycket tvätt som helst....Suck!

Nu börjar jag bli orolig för Boas. Jag skickade ett SMS till han att han skulle köra försiktigt, för mååånga bilar har kört fast idag.... Han svarade att det är klart han gör det! Kl är 17.23 och han är fortfarande inte hemma och han brukar vara hemma kl 17...Hmm, jag hoppas han är sen för att han kör såå försiktigt.....
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: