Ny vecka, nya tag!
Publicerad:

Morgonpigg jag har blivit då. Kl är 08.25 och jag är uppe, äter en god frukost och ska snart fixa mig och gå till skolan. Jag har ingen lektion förrän kl.13.00, men jag känner att jag vill plugga i biblioteket innan dess. Ska även köpa gymkort idag....orkar inte vänta tills jag får studiebidrag imorgon....

Igår var vi inte hemma många timmar. Klockan 11.20 igår hoppar Boas upp ur sängen och ropar vi måste åka om 20 minuter, varför har du inte väckt mig? Jag trodde vi skulle åka till Boas mamma klockan 12, men tydligen skulle vi var där kl 12...Så det blev en snabbdusch, snabbsminkning, snabbpåklädning och snabbinslagning av paket och springa till bilen. Jag har aldrig lyckats bli så snygg (fixat mig) på så kort tid någonsin. Vi fick fantastisk brunch och efterrättsbuffé!! Jag visste inte att det skulle bli så mycket fika, så jag hade ju vräkt i mig frukost hemma , vilket jag ångrade när jag kom fram. Tror efterrättrsbuffén bestod av 6 olika efterrätter. Bland annat smördegsinbakad kiwi (galet gott), cheesecake, chokladmousse, daimtårta, fruktsallad......Efter fyra timmar hos Boas mamma så åkte vi till Boas pappa i Ske-hamn och snackade lite "Buisness". Klockan 19.15 var vi hemma igen....så jag missade reprisen av melodifestivalen igen....men det verkade inte som jag missade så mycket, jag hörde att det var en skiitomgång...

Jag hade beställt lite grejer från ikea av Hjalle och Matilda som jag fick igår. Så nu har jag äntligen fixat innekuddar till de indiska kuddfodralen som jag fick av lillasysteryster Carro när hon kom hem från Indien. Jag har även äntligen köpt en taklampa till hallen, så nu kommer jag kunna se hur jag sminkar mig!


Boas och jag kollade på 24 filmen igår, vilken besvikelse!!! Tänk er serien 24, men de har tagit de 23 första avsnitten och gjort till en film på 1 tim och 23 minuter och sista avsnitten tog de inte ens med i filmen, det kvarståd nämligen en massa frågor när filmen var slut. Handlingen i sig var väl bra, men den var så kort, varje minut kände så stressad och sen fick man inte alla svar. Det kan ju vara så att svaren kommer i säsong sju. Vi kollade på Sneak preview av säsong 7 och det verkar inte som filmens handling tas upp överhuvudtaget.....Däremot verkar s7 himla bra! Längtar tills jag få se den!!!

Nu ska jag skynda mig till skolan!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: