Julgodisplanering...
Publicerad:

Är det någon gång under året som har all rätt att baka så är det just till jul. Enda sedan Boas och jag blev tillsammans så har vi bakat massa, massa olika julgodisar. Det har blivit en mycket trevlig jultradition för oss att baka julgodis och julkakor tillsammans. Nu har börjat min planering av årets stora Julbak och som vanligt kommer det bli en lååång julbakslista i år igen. Kolla in förra årets lista här!


Första julbaket tillsammans med Boas i december 2005

Julgodis från Julen 2008


Blandade Julkakor från Julen 2009

Saffranslängd med vaniljsmak är ett måste. Jag funderar även på att testa att göra en "Julpizza". Ni vet en Pizza bestående av Julmat, typ skinka, senap och rödbetssallad. Om jag gör en Julpizza så lovar jag att lägga ut en bild på den!

    Taggar:


   MissBbl

guuud va jag blev sugen på julgodis nu! :)

fin blogg!


2010-10-23 / 23:45:27
Blogg: http://missbbl.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: