Welcome to My Crib- Cristmas Edition
Publicerad:

Den 19/7 delade jag med mig med bilder från mitt och Boas Crib. Nu är det dax igen... Denna gång blir det dock bilder från "Vårt Juliga hem". 

Välkommen in!


Vår ingång... Ljung, enris och en ljuslykta


Vår balkong där det alltid lyser en massa ljus...


Trappan upp till lägenheten...


När man kommit upp för trappan kan man se dessa jultavlor....



Hallen, och ovanför dörren till vardagsrummet hänger förståss en Mistel


Tallris och ljus i hallen


3.e rummet är inte särskilt juligt, tyvärr...


Vårt sovrum är inte heller så juligt. Eftersom vi har vinrött i sovrummet året runt så är det svårt att få till en mysig julstämning i sovrummet


Köket, där är det juligare....


Jag byter t.o.m ut tavlorna i köket....


Många tända ljus och två små halmbockar får oxå plats i köket


Bilden tagen från hallen, in i vårt vardagsrum. Visst ser det juligt ut?


En stor julstjärna i fönstret och fler tända ljus


Jul, jul, strålande jul...


Vi äger inte så många tomtar, de tre vi äger syns här iallafall...


Två söta små tomtar...


"Granen står så grön och grann i stugan..." Varför ser alltid julgranar så tråkiga ut på bild? Den ser finare ut i verkligheten!


Självklart hänger mina nya julgransprydnader från Harrods i granen.


Snöflingorna in till vardagsrummet gjorde vi på prov för att se hur bra de sitter på fönster, då Boas ska börja sälja egengjorda fönsterdekorationer är det ju bra att veta hur det blir...

Ja, så ser vårt hem ur nu! Jag älskar julen och längtar ihjäl mig till den 24 december!
    Taggar:


   Sandra

Hej hej, hoppas allt är bra med dig ?

Just nu har jag en fototävling på gång i bloggen med tema jul. Priset är värt 100 kr men hemligt än så länge. Om du inte vill ha reklam ber jag självklar om ursäkt för min kommentar. Kram Sandra


2009-12-17 / 11:58:24
Blogg: http://saandraj.webblogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: