Baka liten Kaka....
Publicerad:

Ja, nu är jag snart helt klar med allt julbakande. Himla mycket bakande har det blivit de senaste veckorna

I december har Jag och Boas bakat:

* Lingonlimpa
* Tunnbröd/segkaka i bagarstuga
* Lussekatter, 3 omgångar
* Lusselängder med mandelmassa och vaniljfyllning
* Pepparkakor
* Pepparkaksmuffins
* Snickers
* Lakritskola
* Mintchokladfudge
* Vaniljhorn
* Mjölkchokladpraliner
* Arraksbollar
* Chokladdoppade Chokladbollar med mandelmassa
* Saffransskorpor
* Chokladskorpor

Oj, vilken lång lista det blev.... Här kommer lite bilder från Julbaket:


Boas bakar pepparkakor


Självklart så gör vi pepparkaksdegen själv



Mintchokladfudge




Boas & Månika kavlar och bakar tunnbröd och segkakor



Tunnbröd i stenugnen



Lussekatter och lusselängder



Några av de färdiga kakorna och godisarna, redo att ätas upp!

Ja, mycket bakning har det blivit... så nu ska jag inte baka nå mer innan jul.... tror jag....

Nu: diska undan lite...
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: