Kom ihåg att ta en receptfolder i din butik!
Publicerad:

Bor du i Norrland där det säljs Norrmejeri-produkter i butikerna? Isåfall måste du komma ihåg att ta med dig Receptfoldern -"Norrlänningarnas favoritrecept" hem från butiken nu i september! Många goda recept i den... särskilt ett recept som är lite extra gott! ;-) Håll utkik efter "Norrlänningarnas favoritrecept" från Norrmejerier nästa gång du handlar!
    Taggar:


   Matilda

Tjoho, tjoha! Gud vad jag ska spana! :)

För övrigt så är blogg.se fortfarande SEGARE än allt och den där jävla kon gör mig (lika, om inte mer) vansinnig! Men jag ska ta tag i designen i veckan/helgen.

Kram

Svar: Haha, ja tänk att en dum lite ko, kan gör en så himla arg... jag förstår dig! Känn ingen stress över ny design, förstår att du har mycket nu med skola och allt! Hoppas det går bra för dig! Vi hörs!Kraam
Sofie Silwer


2012-09-04 / 21:42:10
Blogg: http://matildarodin.blogg.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: