I Sundsvall
Publicerad:

Kom fram till ett soligt Sundsvall i måndags. Här händer egentligen inte så mycket faktiskt, mest bus med barnen och slapp. Idag har jag haft en hel dag i Birsta, strosat på IKEA och provat kläder och skor. På torsdag tar jag en buss hem till Fränsta. Mor och far är på varmare breddgrader, så jag blir ensam hemma... eller bara en dag... för på fredag får jag finbesök i mitt barndomshem. Känns roligt att jag ska få visa upp lilla Fränsta för en person som aldrig har varit där! Det kommer bli en riktigt rolig helg! :-)
 
Utsikten från gästrummet som jag sover i. Lagomt nära till Birsta och IKEA
 
 
Nyöppnade Delicato Outlet i Birsta är värt att besöka. Smarriga Go´bitar och tårtor till galet låga priser
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: