Vilken underbar helg!
Publicerad:

Jag har haft besök från Skellefteå i helgen. Min kompis Malin, har varit här och trots att jag har jobbat på kvällarna så har vi hunnit göra en hel del. Här kommer lite bilder från helgen.

 
Efter en promenad längs Strandvägen tog vi en kort vätskepaus vid Djurgårdsbron


Vi fortsatte vår promenad på Djurgården mot Rosendalsträdgård

 
Det blev självklart en fikapaus i Rosendals Trädårdscafé.


Vi  avslutade dagen med middag på min favoritrestaurang Vapiano!

 
För första gången provade jag Vapianos pizza. Riktigt goda förståss!


På alla bord står det färska örter och kryddor som man kan lägga på sin mat. Har du aldrig varit på Vapiano, så är det dax! Gott, billigt, trevlig miljö och nytänkade service!

Idag han Malin och jag ut på en shoppingrunda i stan, innan det var dax för henne att flyga upp till Norrland igen.

 
Jag köpte inget, men däremot provade jag lite hattar i butiken Beyond Retro. Skojigt!

Nu Ska jag försöka skynda mig ut och fotografera solnedgången.... Bye!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: