Sommarkväll i Kallhäll
Publicerad:

Igårkväll kunde jag inte låta bli... Jag tog min 5.e joggingrunda genom tiderna. Ja, jag tror att det är sommarkvällarna här i Kallhäll som ger mig energi. Det är otroligt vackert. Vacker solnedgång i båthamnen, segelbåtar som sakta flyter ute på Mälaren och kärlekspar som sitter på bryggorna och njuter av sommarkvällarna.

Det var en magisk kväll igår kväll, överallt var det människor. På stranden stod ett stort gäng vitklädda "kampsportsmänniskor" och tränade någon långsam kampsport, typ Chi-Gong, i solnedgången. Flera ungdomar stod och spelade Kubb på gräsmattan intill och ett annat gäng spelade Beachvolley i sanden. På bryggan satt kärlekspar och myste i solnedgången... Jag var bara tvungen att stanna upp och spana på alla dessa människor som verkarde njuta av varje sekund, precis som jag gjorde.



 

    Taggar:


   katty

Kallhäll och Bolinderstranden är såå vacker :)


2013-07-06 / 13:01:22
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: