Nej, jag klagar då inte...
Publicerad:

För två dagar sedan gick jag runt på stan i jeans, långärmad tröja och jacka. Jag såg t.o.m en tjej på stan i vinterjacka(!). Det var soligt och fint, men lite småkyligt och blåsigt. Igår var jag klädd i jeans och linne och svettades. Från en dag till en annan så gick vi från vårvärme till sommarvärme, och som jag har längtat!

Imorse vaknade vi kl. 8.30 och då stod termometern på 17 grader i skuggan. Underbart! Jag har 3 dagars ledigt just nu och börjar jobba igen på torsdagkväll. Imorgon har jag tänkt gå ner till stranden och njuta i solen hela dagen. Nu är det sommar i Stockholm och jag är ledig! :-) Jag njuter av varje sekund just nu!
 

Perfekt väder för mig som är ledig två dagar till och sedan jobbar kväll i en vecka :o)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: