Min sista helg i Skellefteå...
Publicerad:

Det har varit långhelg, Valborg och 1.a maj. Vi har egentligen tagit det ganska lugnt och jag har jobbat en hel del med bokföring och andra pappersjobb, som behövs göras nu när jag stänger ner mitt företag. Men lite roligheter har vi hunnit med i helgen. Fika och shopping på stan, en misslyckad grillning men trevlig spelkväll hos Hjalle och Matilda och så har vi känt på dansgolvet på Allstar. En trevlig "sista helg" i Skellefteå för min del alltså.


Första utomhusfikat en solig lördag i Skellefteå med Boas <3


ChokoFilijoko-glass intogs hos Hjalle och Matilda på lördagkväll


Nu: fixa, greja, sortera och plocka!

    Taggar:


   lillasyster Caroline

Fin helg ni haft!:) Och vi tycker att Boas har en snygg jeans jacka!:) Kram Caroline o Olle


2012-05-02 / 22:07:19
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: