Idag börjar en intensiv födelsedagsvecka...
Publicerad:

... och i år missar jag dem alla. Ja, sista veckan i maj och början av juni är det firningar av alla dess slag och det blir oftast tårtkalas var och varannan dag, vilket jag Älskar. Jag tycker att alla födelsedagar ska firas stort. Varför? Att man har fått chans att leva ytterligare ett år med sina nära och kära tycker jag verkligen är värt att fira. Eftersom att jag inte befinner mig i Norrland med mina nära och kära så missar jag alla kalas (utom ett) tyvärr... Hur som helst...

Idag börjar vi med att säga ett Stort GRATTIS till Världens sötaste Tvillingpojkar, Otto och Vilgot, (min sambos syskonbarn) som fyller 1 år... Uppvaktning kommer vid ett senare tillfälle!

 
(Bilder på Otto och Vilgot är stulna från deras mamma Julias blogg)


Nu: på med bikinin och ut och sola för 4.e dagen i rad... Jag är soldyrkare om ni inte visste det...!

    Taggar:


   Thea

ja saknar dej sofie!!!!!!!!<3


2012-05-27 / 18:48:51
Blogg: http://theasliiv.blogg.se/


   Julia

Tack snälla Sofie! Pojkarna hälsar och tackar för presenten! De ska avnjutas på semester utan inblandning av mamma och pappa :) De ska få kladda så som bara två ettåringar kan göra!!

Vi saknar dig och hoppas vi syns snart!


2012-05-27 / 21:30:23
Blogg: http://aliaslillamy.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: