Vi lämnar vecka 11 bakom oss och blickar framåt...
Publicerad:

Efter en ganska kort och tråkig helg känns det bra att det kommer en ny och spännande vecka! Jag har en väldigt rolig vecka framför mig. Idag och i morgon blir det full fart på jobbet som vanligt.... men...

...på onsdagmorgon flyger jag till Stockholm, det blir en heldag i huvudstaden och jag hoppas att jag hinner med en fika eller middag med någon gammal vän. Samma kväll tar jag ett snabbtåg till Sundsvall, där jag kommer tillbringa torsdagen med syster och hennes barn. På torsdagkväll kommer även Boas ner till Sundsvall :-)

På fredagmorgon åker vi, hela familjen Silwer ner till Stockholm. Det blir en hotellweekend i Stockholm, där det framförallt står ett bröllop på schemat. Förutom bröllopet så hoppas jag att vi även hinner med en shoppingrunda och kanske nått annat roligt...! Tror det kommer bli en riktigt rolig helg, som kommer ge mig ny energi :-)

Nu: fortsätta mitt jobbsökande....

    Taggar:


   AnnaSmyckeform

Åå, bröllop är så underbara. Hoppas ni får riktigt kul :)

Kram!


2012-03-19 / 22:21:19
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: