Melodifestivalen 2012!
Publicerad:

Melodifestivalen 2012 är avgjord och för en gång skull vann rätt låt! Loreen hade den bästa låten redan förra året och jag är fortfarande lite bitter över att svenska folket inte insåg det redan då... Redan efter första delfinalen iår förstod jag att hon skulle vara min favorit i Finalen.... och självklart var hon det! Tjejen är ju helt magiskt bra! Och helt ärligt så är jag faktiskt lite chockad över att svenska folket tycker det med... Tänk att hon vann över Danny med hela 212 163 fler röster (Matilda, hon hade alltså vunnit även om vi inte hade ringt 18 gånger...)

Ser fram emot att se henne i Eurovision den 26.e maj. Tror Ni hon har någon chans att vinna?! Hon får hård konkurrens mot bl.a. dessa ryska damer

    Taggar:


   Matilda

Oj, det var inte få röster hon vann med! Herregud!! Men vi bidrog iaf lite, en gång om året kan man få tokrösta om man verkligen vill något;)


2012-03-12 / 21:32:03
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: