Jag är en snooorkråka!
Publicerad:

Bhuuu, för förkylningar och Bhuuu för att jobba som nagelterapeut när man är förkyld. Jag tycker så galet synd om mina kunder som måste sitta mitt i mot mig när jag nyser 5 ggr per minut, när jag snyter mig varannan minut och när det hänger snor från min näsa... och när en droppe snor sakta faller ner mot kundens händer. Jag är förkyld, rejält förkyld, men kunderna bryr sig inte alls om att det byggs in en liten snorkråka i deras naglar... det enda som är viktigt för dem är att de får nya naglar!

Ett annat problem är det här med andningen, jag kan inte andas genom munnnen, vet lixom inte hur man gör, då jag alltid andas genom näsan annars. Lite nu och då frågar kunderna mig:" Håller du andan, Sofie?" eller "Du måste komma ihåg att andas oxå!" Det är bra att de påminner mig att andas nu när näsan är för tät att andas genom, för själv glömmer tydligen bort att andas....


Nu har jag en kund kvar idag och jag hoppas att hon är lika förstånde som alla andra kunder jag har haft i veckan.

Nu: tömma fickorna på snorpapper
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: