Den där melodifestivalen då...
Publicerad:

Ni som har följt min blogg vet att jag varje år den här tiden uttalar mig om melodifestivalens låtar. Ja, jag är en liten melodifestivalsnörd, som iof blir mer och mer less på melodifestivalen för varje år som går, men som måste se den ändå.

Iår tycker faktiskt jag att det har varit ovanligt bra låtar med i alla delfinalerna. Och jag kände tidigt att startfältet i Finalen kommer vara riktigt riktigt bra! Jag har många favoritlåtar iår. Men precis som förra året så hoppas jag på Loreen's låt. Förra året röstade jag på hennes låt flera gånger, men tyvärr gick hon inte vidare till finalen ens. I år hade jag självklart höga förväntningar på Loreen och det gläder mig att fler än jag faktiskt tycker att hennes "Euphoria" är helt suverän. 

Jag hoppas, hoppas, hoppas, att slutresultatet blir så här:

1. Loreen
2. David Lindgren
3. Molly Sandèn
4. Danny Saucedo
5. Dead By April
6. Lisa Miskovsky
7. Top cats
8.Ulrik Munther
9. Björn Ranelid
10. Thorsten Flinck

Har Ni fortfarande inte hör Loreens "Euphoria" så är det dax att lyssna på den nu. Tjejen har ju en helt fantastisk röst!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: