Att det finns så många spännande jobb...
Publicerad:

Jag söker just nu nytt arbete och är inne och letar jobb på arbetsförmedlingens hemsida varje dag... Idag har jag skickat in flera ansökningar till företag över hela Sverige... det är faktiskt lite roligt att söka jobb tycker jag.

Jag överraskas faktiskt över hur många spännande jobb det verkar finnas runt om i landet. Varje dag den senaste veckan har jag hittat ett nytt "drömjobb" som jag verkligen hoppas på att jag kommer få... så nu är listan över skickade jobbansökningar till "drömjobbet" ganska lång... och längre lär den bli då det hela tiden kommer in nya jobb till arbetsförmedlingen som verkar jättespännande.

Visst håller Ni tummarna att jag får mitt "drömjobb" snart.... :-)

Självklart skickar jag med detta gamla diplom, som jag vet att det hjälpt mig att få arbete tidigare....



Vill du kanske anställa mig nu?! Skriv en kommentar nedan isåfall... ;-)

    Taggar:


   Lisa

Hej! Var med och TÄVLA om ett paket med strössel, muffinsformar och Push up Cake Pops på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-klaraform.html



Kramis ♥


2012-03-03 / 12:15:38
Blogg: http://muzicmecupcake.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: