Have you ever try sleeping with a broken heart?
Publicerad:

 
Have you ever try sleeping with a broken heart?
Well you could try sleeping in my bed...
 
Jag kommer ta en paus från bloggandet. Jag vet inte hur länge jag blir borta, jag vet inte om jag någonsin fortsätter blogga... jag vet ingenting... Kanske är jag tillbaka här innan dagen är slut... vem vet...
 
Kära vänner, vill ni fortsätta veta vad som händer i mitt liv så är ni välkomna att ringa, SMS:a och maila mig
    Taggar:


   AnnaSmyckeform

Trist, jag kommer sakna dina inlägg. Men man ska såklart göra det som känns rätt. Stor kram till dig! :)


2012-06-26 / 23:12:54
Blogg: http://www.annasmyckeform.blogg.se


   Anonym

Kommer oxå sakna din blogg :( har du lagt ner facebook? Skulle kolla vad du skrivit å såg facebook user jaja det är no big deal om du raderat mig jag förstår ;) ha de bäst kram


2012-07-02 / 00:53:06
Blogg:


   Anonym

De va jag Erika Olsson som skrev det där ;)


2012-07-02 / 00:54:11
Blogg:


   cenita. h

Kommer att sakna din blogg Sofie.. Kram // Nita :)


2012-07-03 / 12:41:45
Blogg:


   Thea

Saknar dig sofie!


2012-07-20 / 20:03:02
Blogg: http://theasliiv.blogg.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: