En kväll på Djurgården...
Publicerad:

Ikväll var det äntligen dags att smaka på Gröna Lunds omtalade grillbuffé, som vi har laddat, i flera veckor. Jag och två kollegor tog fram stora magen och högg in, med höga förväntningar på buffén.

Gott var det och mätta blev vi… men buffén fick endast 3,5 i betyg av oss. Varför? Jag var nöjd med alla grilltillbehör men själva grillmaten var sisådär. Deras hemmagjorda pommes fick dock toppbetyg av oss alla. Kan faktiskt ha varit de godaste jag någonsin ätit…. Bjuder på lite bilder.

 
Mina två buffétallrikar....


Sedan blev det fotboll på O'learys


Sedan tog jag en promenad hem från Djurgården, vilket är typ det bästa man kan göra. Här är Nordiska museét.

 

En trevlig kväll har det varit... :-)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: