Det är så mycket jag vill berätta...
Publicerad:

Ahhh, jag blir typ galen och arg på mig själv när jag känner att jag har massor att blogga och berätta om och flera bilder att lägga ut, men då jag inte riktigt hinner…

Den senaste veckan har jag varit i Skellefteå, vilket jag vill berätta om…

Jag har haft roliga arbetsdagar, som jag vill berätta om…

Jag har mycket att se fram emot, som jag vill skriva om…

Jag har fotograferat mycket, bilder som jag vill visa er…..

Men, jag har lixom inte haft tid… Dessutom har jag en datatrafik-gräns på 3GB, vilket gör att jag inte kan surfa hur mycket jag vill, när jag vill. Att ha en surfgräns är inte roligt…. Så nu har jag faktiskt börjat skriva mina blogginlägg i ett worddokument, som jag sedan kopierar in i bloggen. Allt för att minska surftrafiken.

Ja, vi får väl se om det blir fler blogginlägg under kvällen….

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: