"Spindel-mat"
Publicerad:

Jag sitter och rensar bland alla mina mat och bak bilder. Jag har helt GALET många bilder på kakor, mat och efterrätter som jag har gjort... och inte bara en bild av varje bakverk, utan typ 47 bilder av varje liten kaka jag har bakat... När jag sitter och sorterar mina mat och bak-bilder så hittar jag en hel massa bilder på "gosaker" som jag har tänkt lägga ut här på bloggen... men som jag helt enkelt har glömt bort...

I höstas, kring Halloween, var denna maträtt väldigt populär hos barnfamiljer. Därför passade jag på att laga denna "spindel-rätt" tillsammans med mina syskonbarn när jag hälsade på dem i november.




Är bra sätt att låta barnen hjälpa till med maten, Bella och Gabbe ville aldrig sluta göra dessa "korv och spagetti-spindlar". Dessutom tyckte de att spindlarna blev godare att äta om man dopade dem i blod... (eller ketchup)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: