Jag sover upp & ner...
Publicerad:

I två nätter har jag sovit ensam och som de flesta vet så har jag väldigt svårt för att sova ensam hemma... Jag funderade länge på om jag skulle sova i soffan dessa nätter... Men istället för att sova i soffan kom jag på att jag sover nog ganska bra i sängen om... jag lägger mig på Boas sidhalva och sedan vänder mig upp och ner, så jag har huvudet där han normalt har fötterna, så så fick det bli.... hur konstigt det än låter :-)

Jag har inte sovit jättebra, men jag har sovit iallafall... ser dock fram emot natten då jag slipper sova ensam...

    Taggar:


   Camilla

Lite som Pippi Långstrump - att sova upp och ner :)

Har nåt till dig i min blogg :)


2012-01-11 / 18:56:00
Blogg: http://millansmemoarer.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: