Saknar tålamod, men effektiv är jag minsann....
Publicerad:

Projekt våruppfräschning av hall pågår just nu hemma hos oss. Ut med allt det svarta och in med det vita. Nu funkar jag på så sätt att när jag får en idé, då ska allt genomföras på en gång! Jag har inte nått tålamod att vänta...

Idag köpte jag fyra träramar, som jag själv skulle måla vita. Så snart jag kom in genom dörren hemma plockade jag upp ramarna och började måla träramarna vita.... Tror Ni jag hann hänga av mig ytterkläderna innna jag började måla?! Nej, nej, nej...stod vi köksbordet och målade ramarna med skor och jacka på.  Under tiden jag tog av mig ytterkläderna fick ramarna torka... ja alltså, torka i två minuter, sedan målade jag ramarna ett till varv.... Jag lät ramarna ligga på tork i 5 minuter, sedan var det dax att montera de nyframkallade fotografierna som jag tagit (och som tur var kom med posten idag) i de otorkade ramarna... Jag hade tur och lyckades bara kleta ut lite vitfärg på en av de fyra fotografierna *nöjd*.  Några minuter senare satt fyra nymålade, icke torra, ramar upp på väggen i hallen.... Det tog alltså mindre än en timme att packa upp fyra ramar, måla dem två varv, montera fotografierna i dem och hänga upp dem på väggen... Hmm, jag saknar nog tålamod (i vissa fall), men effektiv är jag minsann!

Nyfiken på resultatet?! Se nedan

 
Före: träig, svart och tråkig.                                    Efter: vit och vårfräsch

    Taggar:


   Anna

Haha, du är rolig. Men effektiv :) Tycker du ska köpa två ramar till och sätta under de andra fyra :)

Kram!


2012-03-01 / 00:18:30
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: