Helgen som....
Publicerad:

Ja, det är väl ingen som har missat att det har varit årets hittils kallaste helg, så utomhus aktiviteter har inte varit aktuellt... I fredags hade Boas och jag en vanlig fredagsmyskväll i Tv-soffan, självklart med massa god mat...

Igår lördag, jobbade jag på "Bröllopsmässan". Mellan 11.00- 15.00 visade jag naglar för blivande brudar på Disponenten i Ursviken. Alltid lika trevligt att ställa ut naglar på Bröllopsmässan!

Kvällen tillbringade vi hemma hos vänner. Självklart såg vi melodifestivalen (mer om det i ett annat inlägg) och hade en riktigt trevlig kväll.

Idag söndag har jag ett projekt, ställa ut maten i kylan och frosta ur frysen. Ja, det blir mitt söndagsnöje... men belöningen blir god middag på stan, senare idag! :-)

Fredagsmenyn hos Silwer/Strandgren


                          Förrätt: Räktoast                           Huvudrätt: Lax med pesto o ost och pressad potatis


Efterrätt: enkel päronpaj med lättvispad grädde.

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: