Buzzar Doves "Nourishing Oil Care"
Publicerad:

Det är inte ofta, men ibland blir jag utvald att Buzza en produkt från Buzzador och det är alltid lika roligt. Idag fick jag ett paket med posten fyllt med Dove Nourishing Oil Care. Vänner, kunder, nära och kära... vill någon testa detta balsam och sedan hjälpa mig att utvärdera produkten, hör isåfall av er till mig! :-)



"Kalla vintrar sliter på ditt hår. Iden här kampanjen för Dove Nourishing Oil Care får du prova ett superbalsam som behandlar och föreförebygger torrt och frissigt hår. Håret blir mindre statiskt- perfekt i vinter!"

    Taggar:


   Malin

Öhh, vad hände där..??

Skulle skriva, jag vill gärna testa! :D


2012-02-02 / 18:55:19
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: