Snart är morgondagen här!
Publicerad:

Imorgon är dagen här, dagen som jag har väntat på i 9 veckor, dagen jag har väntat på sedan den 8.e juni då jag senast lämnade Skellefteå. Jag flyger hem till Skellefteå imorgon och jag längtar! Sist jag flög upp var det så skönt att få komma hem, hem till mina saker, hem till mina vänner, hem till Boas… Då föll det många tårar när jag stod på Skellefteå Flygplats och skulle flyga tillbaka ner till Stockholm, det kändes så fel att lämna allt det som jag hade i Skellefteå... och min längtan till hösten blev enorm.

 

Nu har det ju hänt mycket som Ni vet, men trots det längtar jag upp till Norrland. Jag längtar efter att få träffa mina vänner i Skellefteå, som har varit ett enormt stöd för mig den här perioden, som har ställt upp för mig, lyssnat på mig och tröstat mig via telefon och internet i 6 veckor. Nu ska jag äntligen få träffa dem!

 

Förutom att träffa alla vänner så kommer jag även fira min 30-års dag i Skellefteå. Nej, den stora temafesten som jag hade planerat har blivit inställd efter allt som ha hänt. Istället blir det middag med några få vänner på torsdag och faktiskt så känns det som ett lika bra alternativ. Tror jag kommer få en riktigt trevlig 30-årsdag i Skellefteå.

 

Tyvärr blir det inte bara roligheter när jag åker upp, det finns en hel del jobbiga saker att ta tag i också, bland annat kommer första flyttlasset med mina saker lämna ”vår” lägenhet, tungt, men jag ska först och främst fokusera på det roliga nu när jag har några dagar ”semester”.

 

Jag la ju ut en önskelista för några månader sedan på bloggen, den önskelistan gäller inte längre. Då jag inte vet vart mitt hem kommer vara fr.o.m. 1 oktober så känns det onödigt att önska sig alla de sakerna. Till er som ändå har tänkt köpa något så kan jag säga att jag önskar mig ”förbrukningsvaror”. T.ex parfymer (DKNY och Victoria Secret body Mist) och produkter från Body Shop. Jag har även hittat massa kläder på Vero Moda, så ett litet presentkort där skulle vara tacksamt!

Nu ska jag packa det sista!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: