Min 30-årsdag, del 2
Publicerad:

I lördags firade jag min födelsedag tillsammans med familjen. Det blev en heldag med lekar, mat, quizz, fika och skratt i sommarstugan i Gissjö. Här är bilder från den dagen.
 
Av någon anledning måste man tydligen göra narr av föelsedagsbarnet. Hatt och glasögon på vid paketöppning.
 
 
Paketöppning och sedan lunch på altanen
 
 
 
Lekar hade Marie och Bella förberett...
 
Lite fika oxå....
 
 
Quizz och musikintrotävling hade Marie fixat. (rätt svar: x; Snoffsan)
 
En simtur i Gissjön hann vi med innan middagen.
 
 
 
 
Till middag hade jag valt Kräftor. Det blev en lyckad kräftskiva, med så mycket mat att ingen orkade min tårta till efterrätt... Tårtan sparades till nästa dag...
 
Och jag var nöjd och glad efter en hel dags firande!
 
    Taggar:


   Helena

Vilken snygg klänning du hade! Var har du hittat den? Har letat jeansklänning halva sommaren känns det som:)

Svar: Tack, jag gillar den jättemycket! Jag fick klänningen i present tidigt i våras. Den är från MQ och jag såg att den var med på deras sommarrea, så den är nog svår att hitta nu...
Sofie Silwer


2012-08-23 / 22:37:38
Blogg:


   helena

förstår att du gillar den! jo kan tänka mig att den är svår att hitta nu men det kan va bra å veta tills nästa sommar..=) brukar ibland kunna komma ngn liknande då. Hoppas du haft det bra i sommar trots omständigheterna och att du trivs bra på jobbet=)

Svar: Ja, du får hålla utkik nästa sommar. Min sommar har varit en stor livsresa, jag har haft det bra,men periodvis väldigt jobbigt förstås. Just nu längtar jag enormt mycket upp till Skellefteå och vill bara att sommaren ska ta slut! Hoppas du har det bra!
Sofie Silwer


2012-08-24 / 10:26:17
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: