Min 30-årsdag, del 1
Publicerad:

Ja, då är jag 30 år och det känns bara bra. Trots att den stora festen, med alla mina Nära och Kära, inte blev av, så känns det som om mitt 30-årsfirande blev helt perfekt!
 
I torsdags, då jag faktiskt fyllde år, firade jag min dag med vänner i Skellefteå. Här kommer bilder från min födelsedag!
 
Klockan 8 på morgonen kom Malin med tårta på säng och paket!  Vid 12-tiden mötte jag upp Boas vid älven där vi käkade lunch tillsammans i sommarsolen.
 
 
Efter lunch satte jag mig en i Stadsparken och njöt av sommarevärmen med en bok i handen.
 
 
Boas lillasyster Thea bjöd mig sedan på fika på Café Lilla-Marie. På eftermiddagen tog jag bussen till Therese i Bureå, där det väntade en vacker tårta som hon bjöd mig på.
 
 
På kvällen mötte Therese och jag upp Malin och Cissi på Bryggargatan där vi åt en god födelsedagsmiddag.
 
 
 
 
Jag åt Chevré toast till förrätt och lax till varmrätt. Kaffe och Macarones till efterrätt. Allt var supergott!
 
 
Sedan blev det mys i sofforna resten av denna fantastiska sommarkväll.
 
Tack, alla som gjorde Min födelsedag extra rolig! :-)
 
    Taggar:


   Matilda

Du är så fin i kort hår!

Svar: Tack! Men kortare ska det bli... :-)
Sofie Silwer


2012-08-22 / 22:31:07
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: