Nu ska Ni få höra...
Publicerad:

Ja, ni vet redan att jag har sökt nytt jobb under en period, då jag blir arbetslös/lägger ner mitt företag den 1.a maj. Några företag i Stockholm har hört av sig och visat intresse för mig, vilket är jätteroligt!

Och förra veckan blev jag erbjuden ett tillfälligt arbete som kontorsassistent på ett företag i Stockholm, det är inte riktigt det arbete jag vill ha, men det är iallafall ett arbete.... så jag tackade JA, i väntan på mitt "drömjobb". Framförallt slipper jag kontakten med arbetsförmedlingen nu när jag har fått detta jobb, vilket känns otroligt skönt!

Jag börjar arbeta där första veckan i maj, alltså om en månad. Som Ni säkert förstår så behäver jag ett tillfälligt boende i Stockholm fr.o.m. början av maj t.o.m augusti/september. Så nu, mina kära bloggläsare, hoppas jag att ni kan hålla ögon och öron öppna!

Jag önskar alltså ett litet boende/rum/studentlägenhet/del i lägenhet, i Stockholm, över sommaren! Är det dessutom ett billigt boende vore det toppen! Ni kanske kan hjälpa mig att sprida detta... och ni känner ju mig. Jag är ju lugn, glad, okomplicerad och skötsam!

Nu undrar Ni säkert: "-men Boas då?" Ja, han blir kvar här i Skellefteå i sommar och vi kommer åka mellan så ofta vi bara kan, men helt klart kommer jag sakna honom galet mycket och det blir helt klart en utmaning att vara från min bättre hälft under en period...

Nu: fortsätta fila naglar!
    Taggar:


   Anna-Lena

Om du är intresserad har jag en lägenhet att hyra i 2 hand ,alternativ rum..!jag bor ju i Södertälje,nära till pendeln ca 5 -10 minuter avstånd.Hör gärna av dig! sjöblom

[email protected]/ Kram AnnaLena


2012-04-02 / 15:11:18
Blogg:


   AnnaSmyckeform

Synd att vi har vår lägenhetsdel av huset uthyrd redan. Annars hade du gladeligen fått bo där. Men grattis till jobbet iaf. Ska hålla ögonen öppna efter boende :)

Kram.


2012-04-02 / 22:36:02
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: