Haha, så roligt!
Publicerad:

För flera månader sedan SMS.ade min svägerska Matilda mig om en tävling som Norrmejerier hade. Tävlingen gick ut på att man skulle skicka in sitt favoritrecept med en bild till Norrmejerier. Jag valde ut ett recept och skickade in.... Idag ringde Norrmejerier och berättade att de vill att mitt recept med i deras Receptsamling som kommer ut i oktober. I receptsamlingen ska det vara en bild på mig och några ord om min rätt. Superroligt tycker jag! Vill Ni ha receptet?! Tyvärr, ni får hålla ut till oktober då receptsamlingen kommer ut! :-)

    Taggar:


   Jenny Andersson,

så himla kul sofie. Bara vänta till oktober då :)


2012-04-26 / 19:51:19
Blogg:


   Josefine

Men vad kul. Grattis!!


2012-04-27 / 07:41:00
Blogg:


   Matilda

HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!


2012-05-01 / 15:56:29
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: