Min dag, min höst...
Publicerad:

Idag är det onsdag, vilket betyder studiedag för mig. Jag tror inte att jag har skrivit om mina planer för hösten... Jag har jobbat heltid med naglar i 2½ år nu och känner mer och mer att jag vill kombinera det med något annat. Därför bestämde jag mig i våras för att börja studera igen, studera mer ekonomi och mer marknadsföring. Fr.o.m. idag kommer jag jobba med naglar 3 dagar i veckan och studera 2 dagar i veckan. Det känns så himla bra att få börja läsa igen! Ser verkligen fram emot att börja använda min lilla hjärna igen!

Så idag ska jag ta tag i allt som ska förberedas inför studierna. Jag ska biblioteket och låna böcker, köpa block och pennor, maila kursansvarig.... o.s.v.

Ska även försöka hinna städa här hemma. Sedan vi kom hem i söndags har vi inte plockat undan efter oss. All reklam och post ligger utspridd i köket, resväskorna ligger utspridda, två tvättkorgar är osorterat... vårt hem är helt enkelt väldigt väldigt stökigt.

Nu: duscha, äta frukost och ta tag i dagen!

    Taggar:


   Mamma

Lycka till med studierna.



Kram


2011-09-07 / 22:54:00
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: