Den bästa överraskningen!
Publicerad:

Igår kväll kom mina kära föräldrar på besök till oss. Sent igår ringde de på dörren. När jag öppnade säger min mamma -"Sofie, kan du hjälpa oss att bära upp det här rosa täcket?" (som jag trodde hängde över en stor resväska) Jag tog tag i täcket och under det stod min älskade systerdotter Isabella med ett stort leende! Gissa om jag blev förvånad! Jag visste att mamma och pappa skulle komma, men att Bella skulle följa hade jag inte en aning om. En fantastisk överraskning! :)

Så idag har det varit full fart. 5-åriga Bella väckte oss redan kl. 8.30 imorse med att sjunga "Who let the dog out... who, whoho, who, whoho...." Sedan bar det av till Leos Lekland, där Bella och jag lekte så svetten rann.... Ikväll var vi även iväg och bowlade, vilket Bella hade tjatat om att göra enda sedan hon kom in genom dörren igår. Jag var faktiskt ovanligt bra på bowlingen idag och Isabella lyckades göra hela två Strike!

Imorgon fortsätter lekandet, då på badhuset!


Isabella och jag busade i somras när jag var och hälsade på henne! :-)

    Taggar:


   sandra

Åhh vilken underbar överraskning!

Härligt med turkiet! Mina föräldrar kom hem därifrån idag... Jag vill också åka till värmen..


2011-09-11 / 19:24:59
Blogg: http://frusandrasjoberg.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: