Wiii, god mat, shopping och trevligt sällskap...
Publicerad:

Helgen börjar gå mot sitt slut. Jag tog en rejäl sovmorgon idag och har legat i soffan och slappat resten av dagen. Skönt. I fredags var planen bio, men både Boas och jag var för trötta för att ta oss någonstans så det fick bli fredagsmys i soffan i stället.

Igår hade vi dock en riktigt trevlig dag. Under tiden som bröderna Strandgren spelade TV-spel, så passade Matilda och jag på att ta en glas vin på stan för att sedan shoppa loss på H&M. Matilda valde de kläder hon tyckte jag skulle prova, allt från oranga kavajer, spetsklänningar till snygga kjolar och sköna toppar, kläder som jag normalt inte skulle titta på ens. Jag föll inte för allt men två nya toppar kom jag hem med iallafall... och en massa ny inspiration förståss!

Kvällen fortsatten hemma hos Hjalle och Matilda med god mat, Nintendo Wii, sällskapsspel och mycket skratt. Kvällen slutade med ett kort besök på Verandan (Station 8) innan det blev hemgång. Galet trevlig dag med andra ord!

Nu sitter jag och surfar runt på H&M´s hemsida och funderar på om jag ska köpa nått mer av det jag provade igår... 

    Taggar:


   Matilda

Tack för i lördags, jättetrevlig kväll och dag!



Du ska absolut köpa mer från H&M! Spetsklänningen, ett skärp ;) och, utan tvekan, tweedkavajen - den MÅSTE du ha!


2011-10-10 / 09:37:40
Blogg: http://clothesandcamera.blogg.se/


   Mamma

Grattis till den toppen fina bloggen!


2011-10-10 / 22:57:16
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: