Lördagkväll.
Publicerad:

Som Ni ser har det varit väldigt lite bloggande i veckan. Jag har egentligen inte gjort så mycket, mestadels jobbat, pluggat, bakat, fixat och tränat lite...

Idag har vi varit på tvillingarna Otto & Vilgots barndom, mer om dopet och bilder blir det en annan dag.

Ikväll är jag ensam hemma då Boas är på Tv-spelskväll... och jag är så trött, så trött, så trött... så själv kommer jag sitta i soffan och slappa hela kvällen, med stor risk att jag somnar tidigt. Det är inte ofta jag känner mig helt energilös, men just nu känner jag så. Orkar inte tänka, inte skriva, inte läsa, inte se på TV... Så därför lägger jag mig nu i soffan och dra på mig min Slanket... återkommer med lite blandade bilder när jag återfår energin :-)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: