Längtar Smörgåstårta...
Publicerad:

Det här är en av mina favoriter. Fisk och skaldjurs-smörgåstårta. Skulle kunna äta det varje kväll, året runt. Just nu är jag galet sugen på just smörgåstårta. Just den här smörgåstårtan gjorde jag i somras och som vanligt så följde jag inte något recept utan blandade i sånt jag gillar.



Recept

Polarkaka
tonfisk på burk
cream fraich
majonnäs
Kräftost
mjukost
skaldjur, rökt lax

Gö så här: Blanda tonfisk, creme fraich och majonnäs (så mycket du behöver) och bred på första lageret. Blanda ut kräftosten i lite creme fraich ooch bred på nästa lager. Bred på mjukost på översta lagret och dekorera sedan tårtan med lax, skaldjur och annat smått och gott!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: