Jaha, då var det min tur... igen...
Publicerad:

För ca. 1 månad sedan skrev jag om den värsta förkylningen som jag haft på länge... Jag har därför inte varit särskilt orolig för att umgås med sjuka och förkylda vänner och kunder... då jag trodde att jag redan fått min dos av årets förkylning...

De senaste dagarna har Boas hostat, klagat på halsont och feberkänningar.... Och imorse var det jag som vaknade med halsont, frossa och tjock i huvudet... Nu går jag runt med tjockkofta, dubbla tjocksockar och filt och fryser som en liten isbit. Jag vägrar dock få samma hemska hosta som Boas har!

Ett varmt bubbelbad och en kopp the är precis det min kropp skulle behöva nu, men vi har bara en dusch och the ger mig halsbränna, så det får bli att plugga lite istället.
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: