Jag är besatt av...
Publicerad:

Nu ska jag berätta en sak om mig som ingen vet om, inte ens min sambo... Det är okej att skratta och tycka att jag är helt dum i huvudet, jag bryr mig inte... Jag är konstigt nog helt besatt av.... tändstickor, eller doften från en tänd och utblåst tändsticka. Jag älskar verkligen att tända en tändsticka och sedan andas in röken som blir. Jag älskar det så mycket att jag väldigt ofta "råkar" släcka stickan, innan jag har hunnit tända ljusen hemma. Lyckan är gjord när jag får tända och släcka ytterligare en tändsticka. Det är faktiskt lite som en drog... Jag skulle gissa att jag släcker fler hundra stickor "i onödan" varje år, bara för att få andas in röken från stickan en extra gång... Och ja, det händer även att jag tänder och blåser ut en tändsticka ibland bara för att få andas in den härliga doften som blir.

Så nu börjar en fantastisk säsong för mig. Jag får tända ljus med tändstickor varje kväll och njuta av den härliga doften som de sprider. Enligt mig borde vanliga tändare vara förbjudna ;-)

Boas brukar ofta säga att jag är konstig... Hmm, ja, lite rätt har han kanske :-)

    Taggar:


   Matilda

SÅ SJUKT! Jag är precis likadan! Jag äääälskar hur det luktar, verkligen! Jag brukar gå runt i lägenheten och tända en tändsticka i de olika rummen och bara njuta av mysigheten som sprids. Har inte tänkt på att det är underligt tidigare. Haha.


2011-10-25 / 23:09:53
Blogg: http://clothesandcamera.blogg.se/


   thesswester - inte som alla andra

haha så har jag det med! älskar att sitta och tända tändstickor o leka med dom :p


2011-11-01 / 18:36:38
Blogg: http://thesswester.favs.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: