Måndag- startskottet för en träningsvecka.
Publicerad:

Måndag igen då. Jag har en extrem lugn jobbvecka framför mig. Minns faktiskt inte senast som jag hade så lite kunder som jag har denna vecka. Så istället så ska jag fylla dagarna med hård träning har jag tänkt.

Jag har som mål att börja dagarna med en lång morgonpromenad och jag ska även försöka vattengympa/simma en gång per dag oxå. Lika bra att passa på nu när jag har tid. Det kommer även bli en hel del pluggande denna vecka... Ja, så nu vet Ni vad jag kommer ha för mig på dagarna :-)

    Taggar:


   MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PS. Gilla vår Facebooksida för att hålla koll på nyheter och tävlingar: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702


2011-11-08 / 17:07:14
Blogg: http://missalicia.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: