Fredagen är här...
Publicerad:

Då var det fredag igen... Veckorna går så galet fort, att jag inte riktigt hänger med. Helgen kommer säkert gå lika fort den med...
Ikväll blir det fredagsmys i soffan, god mat och troligtvis Idol.

Imorgon ska vi på en fest med temat "Musik". Vi har fått en "sista minuten-inbjudan" efter avhopp, så idag har jag försökt ordna outfits på kort varsel... Självklart är det maskerad, så det gäller att klä ut sig som ex. en artist, en låt, en musikgenre, instrument.... eller nå annat påhittigt... På så här kort varsel fick det bli något enkelt för Boas och min del... Vad vi ska klä ut oss till...? Det får ni se en annan dag! :-) Hur som helst, så tror jag det blir en rolig fest.

Nu: tända ljus för att få lite fredagsstämning

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: