Är det dax..?
Publicerad:

Ibland beundrar jag mig själv för min effektivitet. Igår beklagade jag mig över att jag inte kommer hinna allt som jag planerade att göra idag... simma, plugga, uträtta ärenden på stan, låna böcker på campusbiblioteket långpromenad, handla...

Nu sitter jag här, kl. är 13.59 och det enda som jag inte har gjort idag är att simma, allt annat kan jag stryka på listan. Med en stor ryggsäck på ryggen och bra planering så blir man tydligen effektiv.

Nu har jag alltså tid över för annat... Funderar på om jag ska lägga min tid på detta:



Är det dax att baka årets första Lussekatter, tro...? Jag har allt som behövs hemma, men eventuellt sparar jag bakandet till helgen. Samtidigt skulle det vara gott med en kopp varm glögg och färska lussekatter redan ikväll...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: