Veckan som gick!
Publicerad:

Veckan är snart slut och jag har inte direkt varit aktiv med bloggandet, så därför tänker jag sammanfatta denna vecka, som varit full av trevligheter, i detta inlägg.

I onsdags var jag och Alexandra ut och käkade middag på Allstars. Hur trevlig är det inte att gå ut med en kompis mitt i veckan, käka god mat och snacka bort några timmar?! Verkligen supertrevligt!

I torsdags hade jag en lunchdejt med min vän och kollega(konkurrent) Therese. Som vanligt snackade vi om naglar, företagande och drömmar... :-)

Fredagen skulle bli en ganska lugn kväll hemma. Men som tur var blev det inte så! Vi firade Matildas Födelsedag genom att spela "Med andra ord", sjunga Singstar och gissa intro:n på låtar. Kvällen bjöd på skratt i mängder och om jag minns rätt så kom vi inte hem förren vid 2.30 tiden inatt. En väldigt rolig kväll med andra ord!

Nu är det lördagkväll och Boas är på lagfest. Jag är ensam hemma och har laddat upp för en "skönhetskväll". Tjejfilmen är lånad, ansiktsmasken inköpt, skrubbvantarna redo att användas, hårfärgen blandad, vaxet är varmt, fotfilen är nyinköpt och på bordet står en god drink. Jag är redo att göra mig själv Vårfräsch!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: